Hello hello you alls.

My boyfriend is Kim Hyun Joong.
Please don't take him away from me.
Oh, and welcome to my blog :)

what about me?

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia
I am a girl. Quite a lasak girl. I am usually quiet and seldomly loud,I am shy sometimes but I am always confident. I'm a little matured than my age I guess. I'm the type of person who don't always make the first move in everything and prefer others to approach me. LOVE foods, adventures, travel, and shopping. But I don't always do the latter one, since my plan now is to save my moolah! Pity me:( Okay, that's all. Oh, one more, I like to smile. :))

Followers

Wednesday, May 5, 2010

terasa lega teramat


Hai kawan-kawan,

Hai adik-adik dan hai abang-abang (amboih gatai la kakak-kakak takde plak kau panggil) 
Ok. hai kakak-kakak sekalian.

Hari ini saya berjaya buat apa yang saya dah lama idam-idamkan untuk buat. Iaitu men-deactivate-kan account facebook aku. Hebat tak hebat tak? Bagi korang mestilah biasa je kot, bagi aku, aku kena ada courage untuk buat benda ni.

Kenapa kau deactivate facebook?
Haaa. Aku malas. Malas dah. Facebook tu makin lama menjadi tempat orang untuk bergaduh je daripada untuk bersosial. Kalau tak puas hati sikit, facebook, marah dengan orang, maki kat facebook. Nak emo-emo, facebook, Semua dah macam depend dekat facebook je untuk meluahkan perasaan. Blog kan ada. Tengok macam aku ni, luahkan semua kat sini. (Puji diri-sendiri nampak?) teeheeeheee ;)

Yaa. mungkin tahun depan ke kot aku bukak balik facebook aku tu. Mungkin, InsyaAllah. Sejak kemunculan facebook ni jugak lah, pointer aku turun. Susah aku nak belajar kalau masa belajar tu buku dekat depan tapi tak dapat concentrate langsung. Ada comment je,  menggelabah kau nak tengok, ada notifications je suke. Eei gedik la Yasmin ni. haha.

Blog ini seperti yang aku letak dekat header di atas, aku jadikan satu tempat untuk aku meluahkan perasaan, tapi dengan cara kiasan. Mana boleh betul-betul beb kang ada dinosaur, mak dinosaur, gajah, rimau, singa, segala macam binatang attack aku. ;) Ya, dan sesiapa yang terasa tu minta maaf lah, ini perasaan aku dan apa yang aku tulis hanya perasaan aku. Tak perlu la kau buktikan betul ke salah ke kan dan kesahihannya hanya Tuhan yang tahu. Itu yang aku nak tegaskan. 

Bukan semua orang perfect. Bila kita dah tau kita tak perfect tu kita cepat-cepat perbetulkan, tapi bila orang dah tak nak terima, nak buat macamane kan kan? (eh tetibe emo ni pesal?) 

Jadi, tak perlulah kau nak kecoh-kecoh atas cara penulisan aku yang kontroversi ni, cewah, aku rasa aku boleh jadi wartawan la. Tengok entri aku cita-cita aku ............ ok?

Till then, bye bye :)

p/s: tak sabarnya nak balik rumah. Nak pegi Sabah, nak makan masakan mak.aaaaaaaaaa

4 comments:

Unknown said...

makanmakanmakan.nak balik.

YASMIN said...

dah balik dah.yehaaa :D

Unknown said...

erkk.sob.tak ajak.boo.(haha.)

YASMIN said...

bluwek! :P