Hello hello you alls.

My boyfriend is Kim Hyun Joong.
Please don't take him away from me.
Oh, and welcome to my blog :)

what about me?

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia
I am a girl. Quite a lasak girl. I am usually quiet and seldomly loud,I am shy sometimes but I am always confident. I'm a little matured than my age I guess. I'm the type of person who don't always make the first move in everything and prefer others to approach me. LOVE foods, adventures, travel, and shopping. But I don't always do the latter one, since my plan now is to save my moolah! Pity me:( Okay, that's all. Oh, one more, I like to smile. :))

Followers

Sunday, July 25, 2010

its been a while. hello peeps!

hi hello apa khabar semua?ceh macam laaaaa ada orang tengok blog ni kan. tapi,apa aku kisah.lantaklah. fyi,selama-lama-lama niii aku tak update blog sebab: a.aku malas, b.aku busy naik semester baru, c.aku fed-up(dengan apa?) hmm,dengan semua yang ada di keliling aku. It feels like semua orang nak hukum aku, menyakitkan aku, mempertikaikan diriku dan macam-macam lagi. yea, mungkin aku paranoid sebab apa yang berlaku kat aku beberapa bulan yang lepas. Walau telah bermacam-macam cara aku cuba untuk atasi paranoia aku, ketakutan aku, ia masih berlegar-legar di kepala dan hatiku. Aku cuba berlaku baik terhadap semua, namun, dengan paranoidnya aku ni, aku rasa mereka hanya berpura. Dendam? Entahlah. Aku cuba tidak berdendam. Sejujurnya lah kan, aku hanya mahu lari je dari semua ni. Tiap-tiap hari yang aku lalui sekarang, pergi ke kelas, berjumpa dengan 'certain people',dengar gosip itu dan ini, membuatkan kebencian aku makin membara. Aku kini manusia yang sangat sensitif, dan ini bukan aku sebenarnya. Kenapa ia mengubah aku?eeee tak pahammlaaaaahhh!!

So right now, I'm tryna slow down a bit, distanced meself from the people and tryna mind my own business. and and striveee for the only thing I think I can focus on, which is my studies. AKU MASIH INGAT KAWAN-KAWAN AKU YANG LAMA DAN AKU AKAN SELAMA-LAMANYA INGAT DAN SAYANG DAN AMBIL BERAT TENTANG MEREKA, though aku hanya berdiam sahaja di sini. 

Oh,one more, lupa nak cakap, selama aku tak aktif di blog ini, aku telah buat account twitter. Baruuu je buat minggu lepas. But now, seperti yang aku cakap td, I tryna mind my own business, and I'm getting bored of people, sooo, i deactivated the account. hell yeah. cukuplah blog ini dan ym sebagai tempat aku meluahkan rasa.

Till then, Assalamualaikum.
You know you love me, xoxo (influenced by G.G :p )
Yasmin.

No comments: