Hello hello you alls.

My boyfriend is Kim Hyun Joong.
Please don't take him away from me.
Oh, and welcome to my blog :)

what about me?

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia
I am a girl. Quite a lasak girl. I am usually quiet and seldomly loud,I am shy sometimes but I am always confident. I'm a little matured than my age I guess. I'm the type of person who don't always make the first move in everything and prefer others to approach me. LOVE foods, adventures, travel, and shopping. But I don't always do the latter one, since my plan now is to save my moolah! Pity me:( Okay, that's all. Oh, one more, I like to smile. :))

Followers

Monday, June 14, 2010

frust tahap gaban

hi.
mungkin ramai dah tau keputusan exam UiTM dah keluar minggu lepas. aku pun dah lama tau result exam aku (sejak minggu lepas la jugak) and aku frust tahap gaban dengan result aku ni.haihh


last semester aku frust sebab dapat result paling rendah aku pernah dapat sepanjang aku jadi student uitm ni iaitu 3.25 (result sem lepas). yang sem ni pulak lain macam frustnya. nak tau sebab ape?sebab aku tak mencecah target yang aku nak. mungkin aku terlebih confident pun ada sikit la, tu yang target result pun nak gempak-gempak. last-last aku keciwa jugak. 


satu lagi, result aku kali ni lebih kurang sama dengan result aku masa diploma, semua nak sipi-sipi je lagi, mesti tak kena target. geram betoiii. orang lain ramai je yang boleh buat gempak-gempak, apsal aku tak boleh eh?ish tak bersyukur la yasmin ni, tapi nak wat camne, kite jeles tengok kejayaan orang lain dan kite frust kenapa kite tak boleh buat macam diorang. salah ke kite jeles?? 


hah, satu lagi, masuk sem depan, aku dah kene duduk rumah sewa pulak, macam first sem dulu, dan tengokla hasilnya dapat 3.25, result paling rendah. macam mane ni.duduk rumah sewa lagi  la aku banyak mainnnn. dan makannnn. tehehehee


ok ini jela craps yang aku nak merepek kali ni. orait bye.


eh, aku tak bagitau lagi la result aku berapa. aku dapat 3.42. frust tak frust?aku target dekan! :(


ok bye.

2 comments:

Auji said...

minn, dekan kat upm 3.75. sila bersyukur. okey sy lg frust skrg.
:((

minn said...

yeke.auji dapat brape?ok ke tak?